دلم میخواد دعوا کنیم


قبرم

اگر روزی کسی به دنبالم امد بگو به دنبال مزاری باش که روی سنگم نوشته ساده بودم باختم

دلم میخواد دعوا کنیم

تو بگی

من بگم

تو صداتو ببری بالا

      من صدامو ببرم بالا

تو داد بزنی

من داد بزنم

توبلندتر دادبزنی

من بلندتر داد بزنم

توبلندتر داد بزنی و عصبانی بشی

من بلندتر داد بزنم وبا مشت بکوبم تو سینه ات

تو دستامو بگیری

من باز داد بزنم

تو بگی بس کن سرور

من بغض کنم وباز داد بزنم

تو بخوای ارومم کنی

من گریه کنم و سرمو تکون بدم وباز داد بزنم!!!

تو دستامو ول کنی و محکم بغلم کنی

من صورتم رو فشار دادم به سینه تو و با مشت بکوبم توسینه تو  وباز گریه کنم

تو نوازشم کنی

من هق هق بزنم و با مشت بکوبم تو سینه ات و باز گریه کنم

تو بوسم و دستامو بگیری وبگی دوست دارم بسه دیگه

......

.......

..............

دوست دارم

دلم برات یه ذره شده....

این حالمم بخاطر دلتنگیه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,ساعت 21:12 توسط کسی که اب از سرش گذشته| |


Power By: LoxBlog.Com